Új év, új szezon.

Ca fél év kihagyás után újra elkezdtem repülni tegnap. Habár március 1-én volt 2-3 startom - de igazán most kezdtem visszaszokni. Nagyon érzem most, hogy mennyit számít ez a fél év kihagyás. Huh...

Nesy barátom szólt, hogy Kecskeméten jár a hétvégén és repülhetnénk egyet, így összehoztunk egy közös repülést. 5-5 startot repültünk mindketten.

A mellékelt videón az én 5. startom látható, ami összesítésben a 228. startom volt. A végére már kezdtem kicsit magabiztosabb lenni... de még mindig érzem a bizonytalanságot az kezeimben.




A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr225250965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása