Ma a nagykőrösi modell repülőtéren voltam repülni, ahol 6 startot sikerült abszolválnom. Elég nehézkesen indult a délután - repülési szempontból - mert igen erős szél volt egész nap. A nagykőrösi reptéren is - amikor kiértünk - inkább a szélcsendre várt a csapat. Végül elkezdtünk repülni.

A mai repüléshez a terv az volt, hogy gyakorlom a jobbra-balra repülést - egyenes pályán - a végén megállítva és visszafordítva a gépet. Aztán mivel egy idő után kezdtem magabiztosnak érezni ezt a gyakorlatot, elkezdtem menetközben visszafordítani a madarat. Így lassacsakán elkezdtem 8-asokat repülni - hol több, hol kevesebb sikerrel. Volt egy-két alkalom, amikor a legyezővel is megpróbálkoztam, de abból gyorsan visszább vettem. Ahhoz még tanulni kell.

Itt vannak a mai rögzített repülések:

A legjobb a legutolsó repülés lett:

 

Ezek pedig az mai első két repülésem:

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr434480063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gercsa 2012.04.30. 08:37:32

Szepen haladsz csak igy tovabb

Speed_RC 2012.05.12. 15:38:37

@Gercsa: :-) köszi szépen. Bár azóta már volt egy leesésem is... de a lendületet igyekszem tartani! ;-)
süti beállítások módosítása