Ma tartották az RC Mizsés srácok a 3. szülinapji bulijukat. Kinéztem én is délelőtt hozzájuk egy kis közös repülésre. Jó kis társaság jött össze, volt jó néhány szép repülő és Vince barátunk ott is feltűnt a SU-29-esével és ismét elkápráztatta az embereket. :-)

Én most csak 3 startot repültem (127-129. startok), de az utolsónál újra raktam egy kamerát a T-Rex-re.

Ez lett belőle - összevágva a földről készült felvétellel:

 

 

Ez pedig tisztán a fedélzeti kamera képe:

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr684575719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása