Fűnyírás... vagy afféle

2012.06.27. 19:16

Ma délután voltam kint Soroksáron repülni párat. A mai 5 startból 3-4 ismét háton lebegtem. Időnként próbálgatom a jobbra-balra elfordítást és úgy egy helyben lebegni, valamint előre hátra elindulni a helivel. Az utóbbi időben volt, hogy több háton repült (lebegett) start után talpon rossz irányt húztam, mert úgy megszoktam, hogy háton merre kell! :-)

A lenti start a mai 5. startom - összesített 158. Elég erős szél volt ma, amivel küzdöttem is időnként.

Hát, így sikerült:

Az elmúlt időben van valami fura hangja néha a helinek. Nesy szerint lehet, hogy a motorcsapágy... idővel elválik.

Mostanában annyi változott a gépen, hogy vasárnap este felraktam az új 3GX szoftvert (2.1). Számomra szembetűnően érzékenyebb lett tőle a gép. Persze az is lehet, hogy valamit eredetileg másként állítottam be, mint most... nem tudom. Mindenesetre annyival szokatlanabb lett így a gép, hogy végül az expomat a rádión fel kellett vennem 25%-ról 35%-ra (ami már persze nem kevés).

A napokban majd felrakok egy teljes repülési videót. Bár az a helyzet, hogy annyira rákoncentráltam mostanában a háton lebegésre / repülésre, hogy az elmúlt 30 startban alig csináltam loopingot, vagy legyezőt...

Ja, és most volt a 100. startom, az első törésem óta (utána 7 starttal volt egy újabb szerencsétlen kör), de most azóta megúsztam! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr794615310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása