Fedélzeti kamera a T-Rex-en!

2012.06.07. 21:47

Ma délután kimentünk Milán barátommal repülni egyet. Ő még nem láttam akcióban a T-Rex-et, így gondoltam megmutatom neki. A mai 3. start előtt jött az ötlet, hogy - ha már ott van a fejkamerám - rakjuk fel a helikopterre! :-)

Aztán lerepültem egy startot és itthon összevágtam a 2 videó sávot.

Ez lett belőle: 124. start - Dual cam --» vegyes repülés

Ma az 5 start alatt több alkalommal gyakorolgattam a hátra flippet, az oldal flippet, a háton lebegést...

Igyekszem haladni. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr714572436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása