Az első nagy kérdés ugye az, hogy mivel kezdjem? Olvasgattam, beszélgettem...

Először arra gondoltam, hogy érdemes lenne egy kisebb méretű helivel belevágni, de végül egy régi modellező cimborám javaslatára hagyatkozva máshogy döntöttem. Rendelek egy Align T-Rex 450 Pro 3GX Super Combot

align trex450pro 3gx

Ez egy flybarless 3d-s heli, a hozzáértők szerint egy nagyon jó gép és kezdéshez kiválló.

Természetesen nem vágok egyből a közepébe. Beszerzek egy Phoenix RC szimulátort, ami a hozzáértők szerint a legjobb modell szimulátor. (Sajnos egyenlőre nincs ötletem, hogy hol tudnám beszerezni.) Ugyanazzal a rádióval kell irányítani a számítógépen, amivel később az ember repülni fog. 

Phoenix sim - photo

Nagyon kíváncsian várom! :-) De most első lépésben, hogy el tudjak kezdeni gyakorolni, szükségem lesz egy rádióra no és persze a szimulátorra.

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr744353788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása