Újra a levegőben! :-)

2012.05.12. 15:36

Azt követően, hogy tegnap este elkészült a gép, ma muszáj volt megemelni! :-)

Így át is mentem Nagykőrösre és Frobertoval repültünk egy kicsit délelőtt.

Egészen jó volt. A gép teljesen rendben van (azt leszámítva, hogy a farka egy hajszálnyit még mindig elmászik balra --» ezt ki kell javítanom).
Először csak óvatosan megemeltem, lebegtem előre, jobbra, balra, magamfelé... aztán egy kis terelgetés.


Aztán volt 2 olyan start, amikor kicsit jobban megpörgettem (az orsó azért most még kimaradt ;-)) de egy kis nyolcas, legyező volt benne.
 
Végül jött két orientációs gyakorlás.  
Semmi extra nincs a videókban. Kiraktam egy pár bóját, amivel megjelöltem az orientációs négyzetet (a pontosság kedvéért) és azok felett repültem. Előre még nem is volt vele sok gondom (amikor a farok mindig felém nézett), de amikor a farok mindig jobbra nézett és jobbra indultam el (ez a 63. start videón látszódik), no az már elég szivatós volt. Ott dolgoztam vele egy darabig, mire odakerült az a nyüves első bója fölé a gép!  :-)

 Jó gyakorlatok lesznek ezek! ;) Csinálgatom még őket egy darabig. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr1004504176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása