Alakul a háton lebegés! :-)

2012.06.02. 14:05

Ma délelőtt kimentem pár startot lerepülni, egy kicsit gyakorolni. A héten egy-két este szimulátoron gyakorolgattam a háton lebegést - gondoltam itt az ideje, hogy komolyabban próbálgassam élőben is. A mai 3. startomnál el is kezdtem (112. start). Tulajdonképpen szinte az egész startot végiglebegtem - és NAGYON ÉLVEZTEM! :-)

Ez királyság! :-) Utána egy kis lődörgés után még a 114. startban folytattam a gyakorolgatást.

Így nézett ki:

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr704561139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása