Heli blog - Miről? Miért?

2012.04.01. 13:20

Sziasztok! Néhány évvel ezelőtt belevágtam a modellezésbe egy HPI Baja 5B SS modellel. Egyik régi (gyermekkori) vágyamat váltotta valóra ez az izmosabb 1:5-ös méretarányú 26ccm-es vas. :-) Jó móka volt.

Első bevetés előtt

Oldalról

(82 cm hossz, 10 kg súly, 26ccm 2 ütemű motor, 70-80 km/h sebesség :-))

Azonban számos problémába és hibába futottam bele a bajaval. Utólag nagyon bánom, hogy akkor nem írtam róla. Az utóbbi időben egyre jobban izgat a repülés kérdése, így arra gondoltam, hogy belevágok egy RC helikopterrel, s a lépéseket dokumentálom.

Hogy miért? Egyrészt, mert talán más kezdőnek, vagy laikusnak is hasznos vagy épp érdekes lehet az, hogy hol / miként érdemes elindulni a helikopterezéssel (vagy épp hogy nem kellene). Mik az első lépések és esetleg hol követhet el nagyobb hibát (remélem, nem sok ilyen lesz! ;-)). Másrészről pedig azért is írok, mert valahogy hajlamos vagyok belefutni az elképzelhető összes hibába, problémába... nálam gyakran előfordul, hogy ami elromolhat, az el is romlik. ;-) Természetesen közel sem biztos, hogy amit én csinálok, ahogy én vágok bele, az lesz a jó út... de ez is egy opció. 

Az eddigi RC helikopteres tapasztalatom kimerül egy ca 20 cm-es sárga mentőhelikopter modellel, így azt kell mondanom, hogy teljes kezdőként indulok, a célom pedig eljutni a 3D-s repüléshez.

rescueheli

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr14353058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása