Háton lebegés

2012.05.29. 15:56

Tegnap egy nagyon jó kis találkozót hoztak össze a nagykőrösi srácok, amiről hamarosan írok is egy külön postot.

A találkozón volt időm repülni bőven, így lerepültem 9 startot, s kaptam néhány hasznos tanácsot is. Baromi hasznos tapasztalt, jó szándékü pilóták között repülni. :-)

A kilenc startban volt némi orientáció, jó sok 8-as, pár loop és legyező, s vége felé elkezdtem háton lebegni. Na jó, talán úgy pontosabb, hogy háton kóvályogni. :-) Lebegni egy helyben szoktak, én pedig csak próbáltam egy térségben tartani a gépet. :-) Egyenlőre magasan, magamtól messzi. De élveztem! :-) Jó móka ez!!! :-)

Íme a két utolsó startom:

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr194553158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása