Crash day

2012.05.05. 12:28

Hát ennek is el kellett jönnie. Megvolt az első törés.

Már két napja nem tudtam kimenni repülni (azért esténként egy fél-fél órát gyakoroltam szimulátoron) s végre örültem, hogy a hétvégén lesz lehetőségem gyakorolni, fejlődni. Az volt a szándékom, hogy szombat délelőtt kimegyek repülni 6 startot, aztán töltés és délután újra 6 start. Vasárnap valami hasonló.

A mai repülés közben elsődlegesen az orsót és az óriáskereket akartam gyakrolni. Az első 4 start rendben le is ment. Az 5. startnál csináltam pár óriáskereket és gyakrolgattam az orsót. A gond az orsóval volt. Csináltam párat repülés közben, aztán úgy gondoltam, hogy úgy lenne szebb, ha kicsit nagyobb tempóval húznám meg. Itt lett a baj. Valahol a 3-4. csavar után a földbe csapódott a gép. Készült róla videó is, íme:

A kár lista nem brutális, de azért akad javítani való:

- főlapátok

- fő fogas

- kanopi

- talp

- első kupfogas

- farokcső

- farokszervó

- egy kis tolórúd és pár apróság

- valamint a váz sakrai szintén sérültek sajnos, azt is rendbe kell rakni

 

Csináltam pár fotót a gépről a "leszállás" után:

lightroom-5329lightroom-5330lightroom-5332

 

lightroom-5333

 

 

lightroom-5335

lightroom-5337

 

lightroom-5338

lightroom-5339

lightroom-5340

lightroom-5341

lightroom-5343

 

lightroom-5346

lightroom-5349

lightroom-5350

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr714489950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása