Épül a gép

2012.05.11. 13:02

Lassan-lassan kezd összeállni a heli újra. Szerda este elkezdtem a vázat kijavítani és a főelemeket összerakni. Elkészült így a rotorfej, a főtengelycsapágyak is helyre kerültek és a szervó fogasokat is kicseréltem. Amivel bajom akadt az a váz megerősítése volt. Szereztem T-Rex 700 vázmerevítőket, s azokból próbáltam kivágni erősítést a ragasztáshoz, ez azonban nem ment sima - otthoni - kéziszerszámokkal. Aztán megkaptam az infót, hogy ehhez egy kézi csiszoló, gravírozó, vágó gép kell (talán dremer). Be is szereztem egyet, amivel így már könnyedén ment minden. ;-) Tegnap éjjel összeállt a gép úgy, hogy még a főfogast kell helyrerakni, majd az imbolygót, s a rotorfejet, valamint a talpat. Lassan-lassan csak összeáll újra. ;-) Remélem, hogy holnap már repülni is fog! ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr984502266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása