Újra egy kis orientáció

2012.05.19. 20:39

Ma megvolt a 80. startom is. Sajnos az elmúlt 2 hét elég foghíjas volt, részben műszaki okok, részben időhiány miatt. Tegnap sikerült lerepülnöm 6 startot - amiből 4 orientáció volt. Most egy 15x15 méteres négyzetben repültem: végig farokkal felém, majd farokkal balra, farokkal jobbra - mind2 irányba. Valahogy a tegnapi repülésnél minden alkalommal a leszállásnál paráztam. Nem tudom, hogy mi volt az oka, de feszült voltam - és gyarkolatilag egy sima, szép leszállásom sem volt.

Végül ennek meg is lett az eredménye - amiről sajnos pont nincs már videóm (előtte 2 perccel telt be a memóriakártya) - az utolsó leszállásnál hátrabillent a gép, a farokrotor leért. Én lekapcsoltam a motort azonnal és próbáltam menteni... felemeltem a gépet (már motor nélkül), ami elindult hátra, oldalra. Végül sikerült a lendületből letenni talpra, ami a földön eldőlt. --» egy kúpfogassal és egy szervófogassal megúsztam.

Ma szintén repültem 5 startot. Ebből volt egy párban orientáció, és párban csak szabad repkedés - leginkább 8-as gyakorlás, néhány legyező és 1-2 loop. Ma visszakerült a gépre a 600-as talp (tegnap az 500-as volt rajta) és talán emiatt nyugodtabban landoltam --» rendben voltak a leszállások :-)

Csatolok két videót a mai repülésről. A 77-dikben orientáció, a 80-dikban szabad repülés volt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr354526297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása