Túl a 200-on...

2012.09.07. 21:55

Elég régen jelentkeztem már. Ennek számos oka volt, leginkább: nyár, hőség, nyaralás, lustaság, stb. Augusztusban szinte egyáltalán nem is repültem - szinte egy teljes honap repülés kimaradt. Így szeptember elején 193. starttal folytattam (vagy kezdtem újra) a repülést. Ma pedig megvolt már a 200. startom is (ma egyébként 8-at repültem, s mivel a 200. volt a mai első, így nem arról teszek fel videót, hanem az utolsó kettőről: 206-207.

Kicsit gyakorlgattam ma: volt némi orientáció, először talpon - ugyanis közel 100 starttal ezelőtt óta nem csináltam már - majd pedig háton is orientáltam egy kicsit. Nem mondom, hogy túl könnyen ment. Ebből a 206. videó elején látható is egy kör.

Ma Nagykőrösön repültem, s rájöttem, hogy jó az a reptér nagyon. Egyrészt jó fejek a srácok, másrészt a terület is klassz és nincs is olyan messze. Rendszeresen küzdök motivációs válsággal a repülésben, ugyanis ha indulnék repüléni ott akadok el, hogy nem tudok hova menni.

A hetényi reptér túl messze van és az egész városon át kell bumlizni hozzá, ráadásul ha nincs kint senki, nem jutok be. A nagy kecskeméti reptéren pedig nem nagyon ismerek senkit...

Ráadásul ma Nagykőrösön jól meg is fájdították a srácok a szívem. Előkerült az egyik autóból egy Baja 5B SS. :-) És rájöttem, hogy milyen kár, hogy eladtam! :-( Szívem szerint mennék és vennék most egyet! :-) 

 

Na de lássuk a mai utolsó két startot:

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr214762115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása