A rádió...

2012.04.03. 00:22

A rádió kérdésen igen sokat agyaltam. Több helyen hallottam, hogy "rádiót nem évente vesz az ember"... jobb esetben "egyszer veszel rádiót". Így hajlottam egy 7-8 akár 10 csatornás rádióra is. Sajnos lévén, hogy maximalista vagyok, könnyen hajlamos vagyok túlkapásokra és feleslegesen jót / drágát veszek meg. Így volt a telemetria kérdésével is, ugyanis a jelöltek között volt gyárilag telemetriával szerelt cucc is. A két fő vetélytárs az alábbi volt:

- Spektrum DX7S

 

- Spektrum DX8 Telemetria

 

A két rádió között ca. 45-50e ft különbség van. A kérdés, hogy melyik éri meg jobban.

Végül néhány beszélgetés és olvasgatás után be kellett látnom, hogy bármennyire is vagány lenne a világító kijelző, a 8 csatorna és a telemetria: egyenlőre teljesen felesleges. Ráadásul a DX7s-hez a telemetria utólag is beszerezhető ca. 17e ft magasságában, szóval ejtettem a DX8-ast.

Jellemzően azt mondják, hogy helihez a 6 csatorna tökéletesen elég... szóval a 7 csatornás DX7s hibátlan lesz.

Így ma be is szereztem egy Phoenix Sim 3.0 társaságában, így este már el is kezdtem gyakorolni!

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr94360186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása