Lassan igyekszem haladni előre.

Volt eddig 8 startom, amikor csak farokkal felém lebegtem, majd 4-et balra, 4-et jobbra. Most pedig két lebegésem volt, amikor hol jobbra, hol balra állt a gép farka. Ezt még kell gyakorolni bőven, nem lett túl vitézes. :)

 

Aztán a 21. lebegésnél elindultam balra egyenesen, a végén visszafordít, s vissza jobbra. Itt azért különösen erősen éreztem, hogy a koordinációval még van probléma bőven. A legnagyobb gond a végén való visszafordításkor volt. Ott nagy éreztem, hogy van még mit gyakorolni.

Amikor stabilan egy helyben lebegek egyre jobbnak tűnik. Farokkal magamfelé teljesen stabilnak érzem, farokkal balra-jobbra  ott, ha stabilan áll - és nem váltogatom - akkor alakul, de ha váltogatom jobbra-balra, akkor már bizonytalan - nem is kicsit. Most szerintem erre kellene előszőr még rágyúrni.

Utána - vagy ezzel párhuzamosan - próbálgatom a balra el, visszafordít és jobbra vissza, majd el.

Lebegés-lebegés-lebegés.

A bejegyzés trackback címe:

https://rcheli.blog.hu/api/trackback/id/tr74477291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása